Herunder indlæg om traktorene

Herunder indlæg om traktorene
Ford 3000 er p.t. skilt ad på midten, fordi koblingen + lejer, tandkrans og starter skal skiftes.
Traktoren står klodset op i laden på Højgården. Vær OBS på ikke at skubbe til traktoren, da der så kan være risiko for at den vælter.
Det forventes at traktoren bliver samlet igen med de nye reservedele i løbet af sensommeren / efteråret.
Ford 3000 fik i uge 30 2024 ny kobling, tandkrans og starter monteret og den blev samlet. Traktoren kører fint nu.
Der er dog fortsat et par små udfordringer:
– den lækker olie fra bagtøjet, det planlægges at pakningen, hvor olien lækker fra bliver skiftet i efterårsferien 2024.
– ledningen fra tændingslåsen ned til starteren falder let af starteren. Det kigges der også på i efterårsferien 2024.
Ovenstående skal fikses før traktoren kan bruges til at slagleklippe med.
Vi nåede desværre ikke at skifte pakning + reparere ledningsnet på Ford3000 i efterårsferien 2024. Vi kigger på det i løbet af foråret/sommeren 2025.
Ford 3000 er p.t. skilt ad på midten, fordi koblingen + lejer, tandkrans og starter skal skiftes.
Traktoren står klodset op i laden på Højgården. Vær OBS på ikke at skubbe til traktoren, da der så kan være risiko for at den vælter.
Det forventes at traktoren bliver samlet igen med de nye reservedele i løbet af sensommeren / efteråret.
Ford 3000 fik i uge 30 2024 ny kobling, tandkrans og starter monteret og den blev samlet. Traktoren kører fint nu.
Der er dog fortsat et par små udfordringer:
– den lækker olie fra bagtøjet, det planlægges at pakningen, hvor olien lækker fra bliver skiftet i efterårsferien 2024.
– ledningen fra tændingslåsen ned til starteren falder let af starteren. Det kigges der også på i efterårsferien 2024.
Ovenstående skal fikses før traktoren kan bruges til at slagleklippe med.
Vi nåede desværre ikke at skifte pakning + reparere ledningsnet på Ford3000 i efterårsferien 2024. Vi kigger på det i løbet af foråret/sommeren 2025.